Menu

TOM’s Business Blow Out

Geplaatst op woensdag 20 september 2017

TOM's Business Blow Out maakt zich op voor tweede editie

TOM's Blow Out bleek vorig jaar een goede greep. De combinatie van informatie, netwerken, topgastronomie en last but not least de Twentse Zakenverkiezingen smaakt naar meer. Dat vindt niet alleen organisator Van Deinse Media, maar ook het publiek, dat een spectaculaire avond beleefde. Inmiddels is bekend dat De Grolsch Veste opnieuw het decor is voor de tweede editie, die in november wordt gehouden.

TOM's Blow Out wilde vernieuwend zijn, zegt Jeroen Achterberg van Van Deinse Media. De uitgever van onder andere TOM en Twentelife zocht naar een nieuwe formule, gebaseerd op de Twentse Zakenverkiezing: "Dat evenement is inmiddels een traditie en die kunnen we niet meer loslaten. Wel kwamen we tot de conclusie dat het nog meer inhoud moest krijgen. Leuke gasten, meer mogelijkheden om te ontmoeten, meer gastronomie. En dan als kers op de taart de Twentse Zakenverkiezing."


Voorbereidingen van start

Die formule heeft gewerkt. Alle reden om ook dit jaar een TOM's Blow Out te organiseren. De exacte datum in november kan nog niet worden vastgesteld; een en ander hangt af van het speelschema van FC Twente. Wel gaan de voorbereidingen alvast van start, zegt Achterberg: "In ieder geval moet de jury van de Twentse Zakenverkiezing kandidaten in de drie categorieën selecteren. Daarnaast zoeken wij uiteraard weer naar interessante, spraakmakende gasten en sprekers."


Twentse Zakenverkiezing en meer

De categorieën voor de Twentse Zakenverkiezing zijn ook dit jaar Beste Ondernemer, Beste Startup en Fitste Bedrijf van Twente. De winnaars van vorig jaar, respectievelijke Johan Kuiper van Mirari, Giels Brouwer van SCI Sports en Jurgen Keizer van ESS, zullen dit jaar deel uitmaken van de jury, die binnenkort aan de slag gaat.
Belangrijk ingrediënt is natuurlijk het eten en drinken. De Foodstreet van TOM's Blow Out bleek een goede greep en die zal zeker weer terugkeren.
Wat betreft de verdere inhoud wordt de komende maanden hard gewerkt, besluit Jeroen Achterberg: "Doelstelling was een spetterende, dynamische show neer te zetten. Nieuw, vol tempo en spektakel. Voor de tweede editie willen we daar nog meer inhoud aan geven. Waar we elementen moeten aanpassen, zullen we dat zeker gaan doen. Wat goed was, gaan we verbeteren. Kortom, de tweede editie van TOM's Blow Out zal haar naam eer aan doen."

Evenement details

Datum

17 november 2017


Dit evenement heeft al plaatsgevonden